Հանդիպում զինվորի հետ


   Շաբաթ առավոտյան զինվորն արթնացել էր սովորական տրամադրությամբ, սակայն սիրտն ինչ-որ անհանգիստ էր, կարծես` հանդիպման սպասումով լեցուն: Բայց այդ շաբաթ ոչ ոքի չէր սպասում…
Իսկ սիրտը երբեք չի բաբախում անտեղի այն ուժգնությամբ, որից նույնիսկ խենթանալ է հնարավոր…
Սիրելին ամեն գիշեր տեսնում էր երազում, գրկում… ու… հաշվում օրերը, թե երբ պետք է ստանա նրա ձեռքով գրված հերթական նամակը:
Երկար ժամանակ չէին հանդիպել: Շատ էին կարոտել իրար: Միայն նամակի միջոցով էին կարողանում սիրել ու հիշել միասին անցկացրած ժամանակները… Բայց հանդիպումն արդեն մոտ էր:
Տանից դուրս գալով` աղջիկը միայն մի միտք էր փափագում. հասնել նրան` սիրելի զինվորին, ինչ գնով էլ ուզում է լինի…
Հանգամանքների բերումով մենք պետք է շարժվեինք Տավուշի մարզի Կողբ գյուղ` Լոռու մարզ այցելելուց հետո միայն: Այս էր պատճառը, որ երկու օր հետո հասանք այնտեղի զորամաս, այնտեղից էլ` վերադաս:
150 կմ… գիշեր… սպասում, 110 կմ… նորից գիշեր… բայց դեռևս անանցանելի թվացող, 70 կմ… ու տասը րոպե վայելք` իրար գրկում…
Այնքան բան կա խոսելու, սակայն ափսոս է ժամանակը  վատնել զրույցին… Չէ որ սիրահարները սիրում են խոսել շուրթերով ու լուռ…
Տաքսու վարորդն ու Վահան անունով բարեսիրտ երիտասարդն ինձ հիշեցնում են, որ 15 րոպեից մենք պետք է լինենք կանգառում, ուր մեզ սպասում է մեկ այլ վարորդ…
Մինչև կյանքիս վերջը կհիշեմ այս օրերը, ընկերուհուս արցունքոտ աչքերը` սպասումի տենչով, նաև մի փոքր վախեցած, չլինի թե ընկերը բարկանա, որ մենակ (միայն ինձ հետ), առանց զգուշացնելու եկել է այստեղ, նաև` հպարտ, որ վերջիվերջո հասավ սիրելիին: Հիմա ես ականատեսն եմ նրանց երջանկության և ուրախ եմ, որ վերջապես ստացվեց հանդիպումը երկու սրտերի:
Սերը հաղթեց նորից, ես կարդացի նրանց սիրատենչ աչքերում:
Լեռներով շրջապատված Մայր Բնության գրկում` կանաչների մեջ, նրանք մոռացել էին ժամանակի մասին:

Ափսոս, բայց բաժանումն անխուսափելի էր…


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԲԼՈԳԻ ԱՋԱԿԻՑ

Կարդացեք նաև