Սոս Սարգսյան-Անդրեյ Տարկովսկի


Նկարահանումներից հետո եկել ենք մեր տուն: Հոգնած, քաղցած, համարյա ամբողջ խմբով:
-         Համբերեք,- ասում եմ,- հիմա խորոված եմ անելու:
Ես բակում եմ, իրենք` չորրորդ հարկի իմ բնակարանում: Անդրեյը րոպեն մեկ անհամբեր գլուխըը հանում է պատշգամբից դուրս, նայում ցած: հասկանում եմ, որ քաղցած է շատ: Միսը արդեն դրել եմ կրակին:
-         Անդրեյ,- ձեն եմ տալիս,- իջիր, դրանք թող զրուցեն, դու իջիր:
-         Ինչու,- զարմանում է Անդրեյը:
-         Իջիր, որ ասում եմ, հետդ էլ մի շիշ օղի վերցրու…
Հայավարի կանգնում ենք կրակի մոտ, ոտի վրա մի – մի գավաթ ըմպում ու տաք- տաք խորովածը քաշում: Մեկ, երկու, երեք…
-         Լսիր, ոգևորվում է Անդրեյը,- ախր, սխալ ենք արել մինչև հիմա, ախր գյուտ եմ արել`խորովածն այսպես պետք է ուտել. կրակի կողքին, բոլորովին ուրիշ համ է,  խորովածը հո ճաշ չէ, որ նստում ենք սեղանի շուրջը… թող բոլորն իջնեն…

-         - Գործ չունես, Անդրեյ ջան, դու կեր… Սրանից հետո քեզ համար միշտ սենց եմ անելու խորովածը…



Հատվածը Սոս Սարգսյանի «ԿԱՆՉ0 գրքից»

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԲԼՈԳԻ ԱՋԱԿԻՑ

Կարդացեք նաև