«Մի ուրիշ հայ… Մեկն էլ…» Սոս Սարգսյան


Մի ուրիշ հայ…
Լոս Անջելեսի օդանավակայանում իրերը հանձնում ենք կշռելու: Գոտին ճարպոտ պորտի տակ գցած մի երիտասարդ է մոտենում:
-         Բարև, ինչքան ուրախ եմ,- և այլն:
Հետո թե` մենք համարյա իրեր չունենք, ձեր ճամպրուկներից մեկը մենք անցկացնենք: Շնորհակալությունս չհասցրի ասել, բարեբախտաբար իսկույն վրա բերեց.
-         Բայց էն գումարը, որ իրենց պիտի մուծեք, մեզ կտաք: Հը… Ասեմ ինչքան պիտի տաք: Բիզնես եմ անում…


***

Մեկն էլ…
   Մոսկվայում «Վնուկովո» օդանավակայանից տեղափոխվում են  «Շերեմետևո»: Կլինի երեսունը հազիվ անց երիտասարդ, անընդհատ կողքիս է: Մեր խավարի ու ցրտի տարիներն են: Շատ անհանգիստ է, հարցեր է տալիս` բա ոնց կլինի, բա ինչ պիտի անենք, բա ժողովուրդը… Ու ամեն րոպե ձեռքը գցում է պայուսակիս, որ օգնի: Ծանր չի, մի անհանգստացիր, ասում եմ, ու նա շարունակում է խոսել, ինչու չենք էսպես անում, եթե փորձենք, եթե ազգովի…   
   Ճամպրուկները բերեցին, խոսքն ընդհատելով` իրեն նետեց առաջ, որ իմ ճամպրուկը վերցնի: Չգիտեմ ինչու, էս անգամ մի քիչ խիստ եղա.
-         Պետք չէ,- ասացի,- ես ինքս: Մեղավոր նայեց աչքերիս:
-         Կներեք, ես ձեզ չէի լսելու, եթե…
-         Ոչ մի եթե
-         Ախր ես ձեզ շատ եմ հարգում, ուղղակի ինձ չի կարելի ծանրության… Վատառողջ էի, դրա համար էի գնացել Ամերիկա բուժվելու…
-         Ինչ հիվանդ եք:
-         Արյան քաղցկեղ ունեմ… բայց դա ոչինչ, երեք ամիս չեմ եղել Հայաստանում, շատ եմ տանջվում, ինչպես ենք լինելու, ախր…
-         Բուժեցին:
-         Այսինքն… Չգիտեմ, տեսնենք…
-         Անունը չհիշեցի, հազար ափսոս:
-         Խոշորամարմին, առնական տեսքով ջահել տղա էր: Աղոթում եմ նրա համար, թող Աստված օգնի: Երանի…


Հատվածը Սոս Սարգսյանի «ԿԱՆՉ» գրքից 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԲԼՈԳԻ ԱՋԱԿԻՑ

Կարդացեք նաև