Հատված Չարլզ Չապլինի «Իմ կենսագրությունը» գրքից



«Կանաչ ակումբում» նույնպես միստր Սենթսբերին կանչեց բոլոր անդամներին ինձ մտիկ տալու: Այնուհետև նա ինձ տվեց Սեմի դերը, ավելացնելով, որ դա իր պիեսի գլխավոր դերերից մեկն է: Սրտովս երկյուղ անցավ, թե նա կխնդրի ինձ կարդալ դերը, հենց այստեղ, իր առաջ, իսկ դա ինձ կդներ դժվարին դրության մեջ, չէ՞ որ կարդալ ես համարյա չգիտեի: Բայց, բարեբախտաբար, նա կարգադրեց ինձ տանել տուն և կարդալ ազատ ժամանակ, քանի որ փորձախաղերը սկսվելու էին մի շաբաթ հետո միայն:

   Երջանկությունից հարբած, ես հանրակառքով ուղևորվեցի տուն, հետզհետե սկսելով հասկանալ, թե ինչ կատարվեց ինձ հետ: Վերջապես դուրս էի պրծել աղքատության շղթայից և ոտք էի դրել իմ երազանքների բաղձալի թագավորությունը, մի թագավորություն, որի մասին այնքան հաճախ և այնպես ինքն իրեն մոռացած պատմում էր մայրս: Ես դերասան եմ դառնալու: Այդ բոլորը եկավ հանկարծակի և այնպե՛ս անսպասելի: Ես թերթեցի իմ դերի էջերը, դրանք ամփոփված էին նոր, ստվարաթղթի գրաշապիկի մեջ: Ինձ դեռ երբեք չէր վիճակվել ձեռքերումս պահել այդքան կարևոր մի փաստաթուղթ: Եվ հանրակառքում, տան ճանապարհին, ես հանկարծ գիտակցեցի, որ անցել եմ մի կարևոր սահմանագիծ: Ես այլևս հետնախորշի ողորմելի բնակիչ չէի, այլ թատրոնի մի մասնիկը: Ուզում էի լաց լինել: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԲԼՈԳԻ ԱՋԱԿԻՑ

Կարդացեք նաև