Կուրանում եմ առանց կարդալու...


   Ամեն առավոտ կրպակի մոտով անցնելիս նույն կնոջն եմ տեսնում, նա նստած մոտակա նստարանին թերթ է կարդում: Այսօր մոտեցա, բարևեցի: Գեղեցիկ ժպիտ փայլեց դեմքին, բայց մի տեսակ զարմացավ` միթե կա մեկը, ում ինքը դեռևս հետաքրքիր է… ես էլ ժպտացի` երևի…
   Հետո ասացի, որ միշտ տեսնում եմ իրեն` կրկին զարմացավ, ու մի տեսակ վատ զգաց, որ ես իրեն նկատում եմ, իսկ ինքը` ոչ… հետո ասաց, որ քառասուն տարի մանկավարժ է եղել, միշտ գիրք է եղել ձեռքի տակ ու նոր գրքեր, իսկ հիմա չկան, քանի որ թոշակով հազիվ կարողանում է ապրել ու ամեն օրվա թերթերից մի երկուսը գնել… իսկ ահա մյուսները կարդում է ու կրկին վերադարձնում… գրքեր ընդհանրապես չի կարողանում գնել, հակառակը, իր հին գրքերն է վաճառում… ապրելու այլ միջոց երբեմն չի լինում... “Կկարդայի նոր գրողների գրքերից, եթե լինեին, բայց դե հազիվ եմ ծայրը ծայրին հասցնում…”
Հարցնում եմ` իսկ թոշակառուներին որևէ զեղչ չկա թերթի կրպակներում կամ գրախանութներում, ասում է` չէ, բալա ջան, ով է մեր մասին հիշում որ…
… ու նա պատմում էր, թե ոնց է ինքը թերթը ծայրից ծայր կարդում… իսկ երբեմն, երբ գումար չի լինում նոր թերթ գնելու (թերևս, երբ թոշակները ուշացնում են), նա հանում է իր գրապահարանի ամենավերջի անկյուններում դարսված գրքերից ու վերընթերցում դրանք արդեն 10-րդ անգամ կամ ավելի…
   Գիտես, բալես,- ասաց նա ինձ,-  կուրանում եմ առանց կարդալու… կարդացող մարդը չի կարող չկարդալ… դա ոնց որ հաց լինի, ջուր լինի... ոնց կարող ես քաղցած կամ ծարավ մնալ… չէ, լավ է մի բան քիչ ուտեմ, բայց մի թերթ վերցնեմ, կարդամ…
   Իրոք, որքան լիքն են այն մարդիկ, ովքեր կարդում են… նրանց հետ ժամերն աննկատ են անցնում,  բայց տարիների խելամտություն է փոխանցվում ժամեր տևող ու վայրկյաններ թվացող հանդիպման պահերին…
   Երկար խոսեցինք, հետո ես Նրան նկարեցի… խնդրեց, որ այդ լուսանկարը որևէ տեղ չհրապարակեմ, խոստացա, որ այն միայն ինձ համար կպահեմ... 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԲԼՈԳԻ ԱՋԱԿԻՑ

Կարդացեք նաև